donderdag 4 februari 2010

Hoe is het mogelijk;)

Ik dacht dat ik geen wilde sokken zou krijgen uit handgeverfde wol, tenminste die van de online shops als Tausenschön. Maar nu heb ik een sok af en de andere ben ik gisteren mee begonnen, en wat blijkt, de een netjes in streepjes en de ander gaat zomaar vreemd;) die wordt wild.

Nu weet ik nog niet wat ik ga doen, of toch maar de laatste uithalen en opnieuw breien , of het toch maar zo laten. Ik ga er nog maar even over nadenken:) Wat zouden jullie doen?





16 opmerkingen:

  1. Tjah, moeilijke vraag, maar ik denk toch dat ik opnieuw zou beginnen, het contrast wordt anders wel erg groot maar als je dat leuk vindt is dat natuurlijk geen probleem. Wel leuke kleurtjes trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig. Ik hou zelf heel erg van twee hetzelfde, dus ik zou het uithalen. Maar als je zin hebt in een paar vrolijke, gekke sokken, kun je het natuurlijk ook zo laten want de kleuren komen wel overeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel heel apart.Wat moet je dan doen als je het uit gaat halen?Krijg je dan niet het patroon op een gegeven moment weer hetzelfde?
    Ik zou het echt niet weten.
    De kleuren zijn wel heel mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik houd zelf erg van wild, dus zou ik het eerste paar uithalen, of idd 2 verschillende sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die werden ja klasse :-) . Socken aus handgefärbter Wolle sind ja nie gleich. Mir gefällts so!

    Liebe Grüße
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou het zo laten.. wie weet hoe het verder gaat :)
    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mijn lol zou weg zijn ,,ik hou meer van de zelfde sokken ,,jammer van je werk maar nooit aantrekken is ook zonden ,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ich finde die beiden so unterschiedlich gerade klasse. Sie haben halt ihren eigenen Charakter. ;-)
    Ich bin gespannt, wie du dich entscheidest.
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan er absoluut niet tegen als mijn sokken niet gelijk zijn,dus ik zou er niet eens over nadenken, en gelijk opnieuw gaan beginnen..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeeee een verrassend onverwacht effect !!

    Vroeger zou ik het uithalen tot treurnis toe en maar blijven proberen het gelijk te krijgen.
    Heb dus een tas vol halfaffe paren hangen.

    Nu zou ik zeggen gewoon doorgaan !!!?;-)))

    MM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geloof dat ik het zo zou laten, zou echt geen zin hebben in het uitzoeken zodat de sokken identiek zijn. Hou wel van een beetje wild ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik zou de eerste uithalen tot het been en met bol 2 verder breien.
    En zo dus ook met de volgende sok met bol 1 weer het been en met bol 2 de voet. Dan heb je tenminste wilde maar toch getemde sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. is toch hartstikke lollig zo. Mooi verder breien (je hebt ze vast al uitgehaald :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Apart dat de tweede zo anders uitpakt! Wel mooi trouwens. Ik weet niet wat ik zou doen. Ik denk ook afhalen en opnieuw beginnen? Het contrast is wel erg groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat 'grappig' dat ze zo verschillend uitpakken. Ook weer niet eigenlijk ik zou de eerste uithalen ,ik vind de tweede spannender ..... maar ja hoe weet je dat dan de tweede ook zo wordt ......

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is inderdaad wel een heel groot verschil! Dit is nou de reden dat ik de laatste tijd niet zo gek ben op zelfstrepend garen. Op de streng vind ik het prachtig maar als je het gaat breien kom je soms voor vreemde verrassingen te staan. Maar: gekke of wilde sokken breien is natuurlijk ook wel eens leuk!

    BeantwoordenVerwijderen