donderdag 14 januari 2010

Spannend;)


Spannend was het wel, deze sokken breien, ik wist nl niet of ik goed uit zou komen met de wol. De tweede sok werd eerst totaal anders dan de eerste sok. Nou krijg je met deze wol, Schoppel Zauberball, nooit twee gelijke sokken, maar deze werden echt helemaal anders en dat wou ik niet. Eigenwijs als ik ben, heb ik het 4 keer uitgehaald en uiteindelijk vond ik het resultaat mooi! Maar ja, had ik nog wel genoeg voor de hele sok? Uiteindelijk niet, maar gelukkig had ik wel wol over van de eerste pogingen en dat sluit ook precies aan in kleur waar ik gebleven was. Ik blij en vriendin waar ik ze voor gebreid heb als verassing helemaal blij dat ik voor haar sokken gebreid heb.

11 opmerkingen:

  1. Altijd goed om eigenwijs te zijn! Het resultaat is helemaal perfect. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig!!
    Enne, dat eigenwijs zijn herken ik helemaal: net zo lang uithalen en opnieuw beginnen tot je tevreden bent!
    Geweldig resultaat! Logisch dat je vriendin daar blij mee is!!

    groet, gera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das wird ja wirklich spannend. Ich drücke die Daumen, dass die Wolle reicht. Es wäre zu schade, wenn Du nicht hinkommst, die Socken sehen nämlich ganz toll aus.

    Liebe Grüße
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me alleen maar aansluiten bij alle voorgaande reacties, geweldige sokken en dus prima om eigenwijs te zijn.....
    Óók een hele mooie kleur overigens....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me helemaal bij jou aansluiten...ik hou namelijk ook niet van brusjes..bij mij moeten ze ook gelijk zijn.
    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Abenteuer Socke ;-)
    Sehr schön sind die aber!
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De aanhouder wint, blijkt wel weer he?
    Heel mooi hoor, mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er één in het echt gezien, heeeel mooi Martine!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze echt prachtig Martine!! Heerlijk om zulke mooie sokken cadeau te kunnen doen !
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel mooi Martine!
    Zater er echt zo veel verschillende kleuren op de bol?
    Groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen