vrijdag 29 januari 2010

Sokken voor


iemand anders breien, doen jullie dat weleens? Ik brei sokken voor mezelf, maar ook voor mijn dochter, vriendinnen, mijn moeder. Voor vreemden eigenlijk zelden. Maar dit paar is voor een voor mij vreemde:) Mijn dochter had gevraagd of ik voor iemand sokken wou breien als verrassing en omdat de reden zo leuk was, deed ik dat graag!
De wol is van Opal Antonia.
Dus bij deze de sokken voor Josua.
Met deze lieve sneeuwpop als decoratie, maar die blijft gezellig bij mij wonen!
Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

11 opmerkingen:

  1. Die heet dus nu Joshua Bofkont! Mooi zijn ze weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi martine, grappig dat patroontje van terugkerend blauw "stukje".
    leuk sneeuwpopje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi martine, erg mooi dat Antonia garen, heb ik nog niet mee gebreid maar 1 bolletje had ik met kerst gekregen, alleen een andere kleur.
    Ik brei uiteraard wel eens voor anderen maar wel liefst altijd op eigen iniatief, ik wil niet willekeurig op verzoek breien. Daarmee bedoel ik nu niet zozeer je dochter en haar verzoek, maar doel ik op mezelf. Ben wel ook voor het goede doel gaan breien zoals je weet, mijn eigen kring sokfanaten bestaat uit 6 mensen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik brei geen sokken maar wel andere dingen voor anderen. Heel leuk om te doen! Ik weet zeker dat de sokken in de smaak zullen vallen. Je sneeuwpopje is lief. Fijn weekend hoor! Laat je nog even weten wat jongeman van je sokken vond?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sehr schön, da wird sich der unbekannte Joshua aber sehr freuen.
    LG und schönes Wochenende
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaja, het is dus gelukt!
    Ik ben benieuwd naar zijn reactie!
    Hee, een bekende sneeuwman ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi! Maar wat was die reden? Het maakt me wel nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joshua zal blij zijn met deze mooie sokken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, wat een mooie sokken zijn dit geworden! Ik brei tot nu toe voornamelijk voor mezelf, familie en bekenden. Bij een opdracht of verzoek voel ik al snel "druk" en ik brei het liefste "ter ontspanning"!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie sokken zijn het voor Joshua.Ik brei niet alleen sokken voor mijzelf.Ook voor mensen om mij toe en voor het goede doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe dat niet zo vaak: breien voor anderen. Maar voor iemand die het echt weet te waarderen wel. Mooie sokken! Leuk gefotografeerd!

    BeantwoordenVerwijderen