vrijdag 1 januari 2010

Een nieuw jaar


en niet heel veel nieuwe voornemens. Wel nieuwe kansen, nieuwe mogelijkheden. Een nieuw jaar waar weer hele nieuwe dingen zullen gaan gebeuren, een jaar waarin je iedere dag weer kansen krijgt om het goede en mooie in je leven te zoeken, ook al lijkt dat vaak nog zover weg. Geniet, droom, leef... iedere dag weer... Ik wens jullie allen een heel goed jaar!


Op de foto staat Monkey van de Monkee Maker, je mocht eens een lichtelijk verkeerd beeld krijgen van mij;-)


15 opmerkingen:

  1. Ik wens je/jullie een jaar vol
    vreugde, vriendschap, gezondheid en geluk.

    Een schitterend, sprankelend en boeiend 2010!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat het nieuwe in 2010 alles mag brengen wat je voor jezelf en de jouwen wenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Martine,
    auch dir ein gutes Neues Jahr. Ich bin auch gespannt auf das, was 2010 uns bringen wird.
    Dein Monkey ist ja voll niedlich.
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gelukkig, gezond en creatief 2010!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De allerbeste wensen, dat al je dromen uit mogen komen! Leuke aap overigens.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geluk in'n tuk!

    Leuke aap!!

    groet, Gera
    p.s. ben nu wel benieuwd waar je van oorsprong vandaan komt :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gera, ik kom uut Glanerbrug;-) Je weet wel ; daar waar herman finkers van zei; de riolering ligt er nog niet:) Mijn ouders en zus wonen er nog steeds. Zelf woon ik nu al jaren weer in Drenthe, zelfde plek als waar Dieneke woont, die ken ik dus ook;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je een fantastisch brei-jaar en heel veel liefde, aandacht, gezondheid en geluk. In willekeurige volgorde maar van alles wel heel veel. Fijn weekend. Monkey is een moppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lekker he zo'n leeg nieuw jaar voor je !!!
    Hoop dat het gevuld wordt met veel mooie momenten.


    Bedankt, je opent nu veel sneller dat is al fijn ;-))

    MM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Martine, Een mooi en creatief 2010 voor jou en je familie. Ik lees net je berichtje van 14 december en wil je veel sterkte met alle toewensen! groetjes Peti

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig nieuwjaar! Dat het maar een jaar vol vreugde, gezondheid en creativiteit mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jou ook een heel goed 2010.
    Ik vind het geweldig dat de aap zo mooi kan breien. :-))
    Nee, ik had geen bijgedachten....:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh, uut Glaane!
    Jij bent ook 1 van de tutten? Volgens mij hebben we elkaar een keer op de handwerkbeurs even ontmoet?

    groet, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je lijkt er zelfs niet eens op, hihi wat een geweldige aap.

    BeantwoordenVerwijderen