woensdag 30 december 2009

Koude voeten

als ik ergens een hekel aan heb, is het wel koude voeten!
En die had ik dus de laatste weken vrijwel constant. Mijn gebreide sokken en sloffen waren helaas niet genoeg om mijn voeten echt warm te houden. Ik had zelfs al iemand gevraagd of ze voor mij wol wou spinnen:) omdat de sokken daarvan warmer schijnen te zijn. Wanhopig was ik dus wel een beetje;)
Maar gisteravond schoot me ineens te binnen dat ik ongeveer 1,5 jaar geleden sloffen had gebreid en daarna vervilt in de wasmachine. Ik heb ze opgezocht, en in huis zijn ze niet van m'n voeten af geweest:) Deze zijn echt lekker warm en de voeten blijven ook heerlijk warm!
Deze foto is van 1,5 jaar geleden.
De sloffen waren vorig jaar al aardig versleten en ze zitten vol hondenharen;)
Gisteravond ben ik op zoek gegaan naar nieuwe wol voor nog een paar van deze sloffen, gelukkig is dit soort wol nog te koop bij de Wolhemel.
Deze winkel heeft prachtige wol en goede kwaliteit!

8 opmerkingen:

  1. Nix lekkerders dan warme voeten, ik ben benieuwd hoe je nieuwe wolletjes voor je sloffen eruit zien..
    groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toll sehen die aus und die 1,5 Jahre sieht man ihnen gar nicht an.
    Guten Rutsch ins Neue Jahr wünsche ich dir.
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Koude voeten is waardeloos, ik weet er alles van.:-))
    Hopelijk heb je in 2010 heerlijke warme voeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat wist ik nog!
    Heerlijk hoor, weer warme voeten!
    Haha, geen Wolhalla maar Wolhemel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me die sloffen ook nog herinneren:-)! Ze zien er nog steeds mooi uit. Ik wil ze ook nog graag een keer maken. Niet omdat ik koude voeten heb, maar omdat het me zo leuk lijkt om te maken.

    goede jaarwisseling!
    Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijne avond en een prachtig 2010.

    Bedankt voor je mooie wens.

    En jij lekkere warme voeten.
    Ze zijn leuk !!

    mm

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit soort sloffen heb ik ook een keer gebreid en ze zijn heerlijk warm al slijten ze natuurlijk hard. Maar een nieuw paar is zo gebreid natuurlijk.

    Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog een gezond, gelukkig en breizaam jaar gewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen