donderdag 17 december 2009

Als ik naar buiten kijk

geniet ik met volle teugen! Heerlijk , sneeuw! Ik wordt er altijd rustig van als het buiten zo'n mooie witte wereld is, maar koud is het natuurlijk wel, dus een shawl is geen overbodige luxe!
Ik was er al een poosje geleden mee begonnen, maar het project bleef maar wat liggen, maar nu is het er echt weer voor, dus ben ik hier nu mee bezig;
Een shawl gebreid van Mini Mochi in 2 verschillende kleuren, lekker fleurig en een plezier om te breien!

Met dank nog aan Mieke die mij op het idee bracht!

En omdat ik vond dat ik wel even wat leuks had verdiend zijn de volgende 2 strengen van Handgefaerbt
bij mij komen wonen;)

Weihnachtself


Am Nordpol




10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren heb je voor
    de sjaal op de pennen staan
    Martine!
    Buiten is het wit, maar het
    verveelt niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk werkje om te doen. Prachtige kleuren. Geniet ze!
    Een fijn weekend Martine!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi zeg die sjaal! Hoeveel bollen ga je gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Froukje; ik heb tot nu toe met 2 bollen bezig en daar kan ik ongeveer een meter shawl uit breien, dus in totaal toch wel bijna 4 bollen nodig, denk ik. Ik had deze bollen ooit op de handwerkbeurs gekocht voor 2 paar sokken, maar ik vond de wol uiteindelijk niet zo geschikt voor sokken en het is lekker zacht voor een shawl.
    Ik heb overigens 71 steken opgezet met nld 3,5.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als het buiten zo wit blijft ga jij zeker wel opvallen met al die bonte kleuren, je nieuwe wolletjes zijn ook beauty's . Weet je al wat je ermee gaat maken ???
    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi , die nieuwe wol. Kun je me vertellen waar je ze hebt gekocht?
    Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ natascha; het worden waarschijnlijk gewoon weer sokken;-) Die brei ik toch het liefst.

    @Alie; de wol komt van Handgefaerbt.com. Uit Duitsland. Goede service en snelle levering.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleuren in de sjaal.
    En ja buiten is het ook prachtig !!

    Fijne dagen !!;-)

    MM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben helemaal weg van die kleuren!! Geweldig!! Zowel van je breisel als van de strengen.

    groet, Gera

    BeantwoordenVerwijderen