donderdag 1 oktober 2009

De herfst

is nu echt begonnen, heerlijk! Ik kan altijd zo genieten van dit seizoen!
Gisteren kwam deze wol binnen, Wijngaard van Drachenwolle. Ik vind de kleuren erg mooi! Lekker fel, ze staan al op de pennen, dus binnenkort het resultaat.
Deze mand kreeg ik van oudste dochter, zo lief! Met een heel mooi kaartje erbij.
Dit alles voor mijn verjaardag morgen en als survival kit voor de vakantie die we binnenkort gaan vieren en manlief en ik voor het eerst in 20 jaar samen weggaan.

Deze streng heb ik vanmiddag nog geverfd, ik ben hier erg blij mee! het maakt niet uit of ze streepjes krijgen of wild;-) De kleuren zijn helemaal naar mijn zin geworden. Er zit ook nog donkerbruin in, maar dat zit binnenin.
Prettig weekend allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd en natuurlijk een hele fijne vakantie gewenst. :) Wat liggen hier weer prachtige wolletjes, om te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi gevulde mand voor je verjaardag en prachtig garen.
    Van harte gefeliciteerd en geniet van jullie vakantie samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat heerlijk he,die herfst!Ik ben ook zo toe aan breien en haken en en en......lekker freubelen.Dank ook voor je lieve berichtje over mijn fairy house!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. * Er is er 1 jarig hoeraaaaa *

    hartelijk gefeliciteerd !!
    Wat een heerlijke mand mét verrassingen, ben benieuwd .

    Prachtige strengen garen, fijn helemaal naar je zin.

    OO spannend (weer) samen op vakantie, leuk !!
    Heb je zo'n kit nodig volgens je dochter !?

    Fijne dag en veel voorpret !!;-)

    marian'ne m

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martine, gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke mand vol verrassingen kreeg je van je oudste! De wol is schitterend, ik kijk uit naarje breisels!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag Martine en een hele fijne vakantie!!

    Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen