donderdag 22 oktober 2009

Breidip


nooit verwacht dat ik een breidip zou krijgen, maar mij overkomt het dus ook;-) Nu alweer een paar weken komt er niks vrijwel niks af.


Ondertussen staan al mijn naalden vol met beginnende breisels. het willen alleen nog geen paren worden. Gisteren kreeg ik een eerste breiaanval, gelukkig! De eerste wilde sok is af en nr 2 staat nu op de naalden.


Nu maar hopen dat het breivirus, wat over het algemeen een zeer aangenaam virus is, weer echt toeslaat!
Hebben jullie weleens een echte breidip?

12 opmerkingen:

  1. Gelukkig niet zeg, wat een ramp! Als het besmettelijk is zeg het dan even dan blijf ik hier voorlopig wel weg.......;-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hoor ,al mijn breinaalden zijn bezet .......schiet zo lekker op !! maar niet heus !?!?! Nu ben ik echt weer op draaf ,dus ik ga gewoon na dit paar weer alles af breien ...........hoop ik .
    hihi
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Martine, ik heb mijn zus aangestoken met het brei"virus"
    Ze heeft gisteren een mooie bol wol op de markt gekocht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meerdere dippen regelmatig hoor. Dat kan enkele minuten tot weken duren. Daar ik veel verschillend handwerk heb wisselt het nog wel eens.
    Maar soms wil ik AAAAAALLes in kasten wegruimen en nooit meer zien :-))

    Veel brei plezier !!


    MM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen breidippen hier, maar soms staat er gewoon nix op de naalden omdat er dan eerst een andere hobby bij mij aanbod komt ( wel alles op handwerkgebied hoor !!! )
    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb ook wel eens een breidip maar t gaat ook vanzelf weer over

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou....volgens mij gaat het al wat beter? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee, eigenlijk niet, wel komt het voor dat ik in een project helemaal geen zin meer heb, en dat is afhalen het enige juiste om te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor de zomer heb ik een sok gebreid en daar moet dus nog een tweede bij. Ik moet het net weer even oppakken. Als ik dan bezig ben wil het wel weer.
    Kijk even op brei-blogs dan word je wel weer aangestoken door alle breiwerkjes.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij mij viert het virus nog steeds hoogtij, vooral zo tegen de feestdagen als de zelfgemaakte cadeautjes weer op het allerlaatste moment gemaakt moeten worden :D. Ik brei wel eens 1 avond niet maar veel langer zal het meestal niet duren gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wanneer krijegen we hier dan de mooie sokken te zien die al lang af zijn :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Breidip, ja, helaas heb ik er ook last van. Van de zomer een gaaf kort vestje voor kindlief gemaakt. Wel voor de winter, maar toen bleek dat ze echt niet stond in een korte versie. Dus het ligt nog in de tas. En ik was zo enthousiast over mijn nieuwe breipatronen. Is nog niets van terecht gekomen. Is gelukkig niet besmettelijk lees ik haha. Zal binnenkort een patroon uitzoeken en dan nieuw materiaal halen, daar knap ik meestal wel van op.

    BeantwoordenVerwijderen