donderdag 24 september 2009

Streng...

word ik hiervan;-) Geverfde sokkenwol, op de bovenste foto mijn eerste echte eigen probeersel. Helaas niet de kleuren geworden die ik wou... Ik hou niet eens van groen, nou ja wel van groen, maar dan een beetje. Dit had blauw groen moeten worden, maar vooruit, het is de eerste keer en wie weet wat voor sokken eruit komen. Is vast een liefhebber voor;-)
Deze streng ben ik blijer mee, helemaal mijn kleuren. het worden wel weer streepjes;-), maar dat mag de pret niet drukken. Samen met Sabine geverfd toen ze vorige maand bij me was.
Nu maar weer heel snel verder breien, komende zondag is een zekere E. te G. jarig;-) en die gun ik van harte nog een paar sokken.
Fijne dag nog!

4 opmerkingen:

  1. Vind je geverfde wol prachtig en dan vooral de eerste, ben wel benieuwd hoe ze worden in de vorm van een sok.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch ga ik voor de eerste streng, vind um moi, je bent te streng als je het mij vraagt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk(e) STRENG(en) voor jezelf !!

    Ze zijn prachtig joh.
    Ik vind het knap, zelfs zo mooi gewikkeld.
    En ja, je maakt beslist iemand blij met sokken van deze srengen !!

    Niet meer zó streng voor jezelf hoor, AAAIIIII !!;-)
    MM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de groene echt heel erg mooi!!!!
    Ik hoop dat je die gauw op de pennen neemt.
    Groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen