vrijdag 3 juli 2009

Oe la la

Tja, daar zeg je me wat, zomaar 2 lades vol met wol hier op mijn blog.







Maar omdat ik een uitdaging aanga, namelijk geen wol meer kopen van september tot aan de handwerkbeurs in Zwolle in februari, ga ik eerst eens flink wat wol wegbreien;-) En durfde ik het hier ook neer te zetten;-)


Ik heb namelijk nog een uitdaging; zoveel mogelijk wol opbreien, zodat mijn la er zo;



uit komt te zien! Een hele volle la met prachtige sokken! Deze la met prachtige sokken is van Sabine

Dus, Martine BREIEN MAAR :0)))




En voor iedereen die vakantie gaat vieren; een hele goede en mooie tijd gewenst!!!



En ter afsluiting dit filmpje van youtube; Prachtig!



12 opmerkingen:

  1. hihihi..... ik zie het al, we hebben ook precies dezelfde ladekast van Ikea :))
    In de 2 lades waar jij de wol hebt, heb ik de sokken. Ik geloof ik ga ook maar eens tellen hoeveel ik heb. Ik ben benieuwed of het je lukt om 6 maanden niets te kopen. Ga ik in die 6 maanden heel veel verven en de fotos aan jou laten zien. Gemeen he....
    Ik wens je een hele fijne vakantie!
    Groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk filmpje
    wordt je helemaal blij van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daarom vond ik het ook zo leuk Sabine, om jou zelfde la en mijn zelfde la te laten zien;0))
    En eerst voor mij verven;-) het is nog geen september, ahum...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We houden je eraan hoor Martine !!! heerlijk toch zo'n la vol dat is genieten.Brei ze en een hele fijne vakantie !!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wat die 'verzamelwoede' van ons handwerksters! Dapper om het zo te laten zien al hoef je je niet te generen voor de wolletje: er zitten wel héle mooi bij.

    Die sokkenla is wel erg mooi en ik kan me voorstellen dat je er zelf ook zo één wil, het lijkt mij ook wel wat. Succes met breien en nieuwe aankopen weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je wollades eens even aandachtig bestudeerd, daar zit nog genoeg moois in zeg !!!Ik denk dat je het makkelijk moet gaan redden tot de volgende handwerkbeurs...
    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had daar zo mee willen doen op het station.
    Daar in je kast ligt nog garen voor veel mooie sokken. Een dapper voornemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat heerlijk z'n voorraad ,,je grijpt nooit mis
    ik heb ook nog genoeg in huis en toch koop ik steeds wat bij ,,je zal maar met een gebroken been komen tezitten kan je de deur niet uit ,,,en wij kunnen gewoon door met breien ,,,,
    wat zijn wij ....ja bofkonten hihihi

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar flink aan de slag zou ik zo zeggen !
    Fijne avond , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel goed idee.
    En nu maar hopen dat je tussendoor geen extra wol krijgt.
    (ik had ook zo'n plan en kreeg van de week een paar zakken net zoveel als mijn eigen voorraad)

    Heerlijk allebei, de lades met wol én sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank jullie voor je steun:-)
    Ik zelfs besloten vanaf nu geen wol meer te kopen, kijken hoe dat gaat. Er lopen nog wel een paar abonnementen en 1 bestelling(sabs;-) en dan is het echt STOP! Oei toch wel eng om het echt neer te zetten, maar het is een stimulans om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen