zaterdag 11 juli 2009

Ben benieuwd




hoe het zal gaan met niet kopen. Wat zal het me brengen? Meer rust in hoofd en huis?
Hieronder even mijn reactie op het laatste logje, het is nu officiëel, ik koop geen wol meer voorlopig dan;-) In ieder geval tot aan de handwerkbeurs in Zwolle!

Dank jullie voor je steun:-)Ik zelfs besloten vanaf nu geen wol meer te kopen, kijken hoe dat gaat. Er lopen nog wel een paar abonnementen en 1 bestelling(sabs;-) en dan is het echt STOP! Oei toch wel eng om het echt neer te zetten, maar het is een stimulans om te doen!
En, vertel;-) hoe gaan jullie om met verleidingen?

7 opmerkingen:

  1. Sterkte Martine met het níet kopen, gelukkig heb je nog een lade vol :-O
    Mijn Ddore sokken gaan (lekker) mee op vakantie. 'k Zal in Fankrijk eens kijken naar mooie wol om breiles mee te krijgen ;-)

    Groetjes,
    Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed van jou, héél véél succes !!!

    Ik kan wéken niets nieuws kopen en dan opeens moet en zal ik iets nieuws hebben. (meerder hobbies)
    Tegenwoordig via internet en dat gaat heel verradelijk makkelijk en lekker snel !!!;-))

    mm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martine

    Nou... dan wens ik je ook veel sterkte! Ik probeer ook wat meer te breien en wat minder te kopen :)
    Maar ik heb nog zoveel ongeverfde strengen liggen...... maar dat is geen kopen, ofwel :))
    Fijne zondag en Groetjes
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou willen dat ik dat doorzettingsvermogen ook had! Knap hoor......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat hier nu wel zwart op wit. Misschen dat dat helpt.
    Ik ging ook voor één strengetje borduurgaren naar de winkel en kwam met meer thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes. Die winkels zijn net magneten en nu staat alles op internet. Ik wens je sterkte.
    Hier zitten de winkels zover weg, maar "snoepen" op internet is zalig. Ik hou in gedachten dat ik het eerst ff moet voelen voor ik koop en thuis heb ik een waardeloos beeldscherm dus kleuren zijn daar nogal vertekent. (helpt ook)
    Maar kom gerust hier een "stop-stash-brei-meer-vakantie" vieren.
    www.kierikki.net

    BeantwoordenVerwijderen