donderdag 30 juli 2009

Allemaal streepjes;-(

Dacht ik eindelijk wol te hebben gekocht die lekker wild wordt.
Maar nee, streepjes! Tausendschön Wilde wol, zo heet het. Hoe dan ook, wat ik ook brei, het worden bij mij altijd streepjes. Handgefearbt, Tausendschön, zelfgeverfd, door Sabine geverfd, door nog weer anderen geverfd.... Het blijven streepjes en het blijft me verbazen. Binnenkort ga ik zelf leren verven, misschien gaat het dan wel lukken om van de leuke wilde te breien:0) Hoe dan ook, de wol is prachtig van kleur en heerlijk om mee te breien!
N.b. Dochterlief had hier een simpele verklaring voor;-) Mam, je leven is nogal chaotisch en het sokkenbreien geeft je rust, dus logisch dat je alleen maar streepjes breidt;-) Mooi, hè!

5 opmerkingen:

  1. Streepjes of geen streepjes, het zijn kei-leuke sokken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de sokken ook leuk :)
    Ik moet wel een beetje lachen... het is wel heel bijzonder dat je van wat voor wol ook streepjes krijgt.
    Maar ik verklap je nog wel het geheim van wilde wol :))
    Groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He 3 x vandaag !!?;-)

    We zijn tegelijk bezig denk ik, mailde je net.

    Ja jammer alleen maar streepjes.
    Sommige wolletjes zien er op de knot spannend uit maar aan de sok toch minder.
    Annita heeft een mooie uitleg voor het verven.

    Je sokken uit het vorige logje zijn ook mooi geworden.

    En je stasch ziet er echt heul spannend uit !!!?

    Ben benieuwd.

    MM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap wat je bedoelt, maar toch ze zijn prachtig, mooi die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms wil je juist streepjes en soms niet. En soms het lijkt wel of het precies wordt wat je niet wilt.
    Maar mooi zijn ze wel.
    Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe sokken.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen