dinsdag 2 juni 2009

Verschil moet er zijn;-)

Deze streng kwam afgelopen vrijdag bij mij binnen. Prachtige kleuren zijn het, moeilijk om weer te geven op de computer. Foto is van Sabine, de mijne is mislukt:( En dit is wat er gebeurd als je de handgeverfde streng uitprobeerd in 2 maten;-) Ik wou heel graag eens een paar wilde sokken.
Eerst maar eens 64 steken geprobeerd en dan krijg je gewone streepjes;-) Daarna 68 steken uitgeprobeerd en dan zie je het wilde resultaat. Beide vind ik erg mooi aan resultaat, dus nu nog kiezen. maar wild kan het dus wel worden, Sabine. Wat vind je van de verschillen?

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de linke wel heel erg mooi. Maar als de sokken dan met 68 steken te groot worden heb je er ook niets aan.
    De andere is ook mooi, dat is met garter rib of niet?
    Je zou ook een klein kabeltje aan de zijkant kunnen doen als wilde sokken wil, maar oms zijn streepjes ook leuk. Voor jou moeten de strengen eigenlik net iets korter zijn :)
    Dus..... aan mij heb je ook niets , vid ze beide mooi :))
    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie nog wel wat ik kies, maar het was vooral ook leuk om eens uit te proberen of ik toch wild kon bereiken;-) 68 steken is idd wel te groot. Blijft nog even spannend wat het wordt;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga voor de wilde...leuk hoor!! En idd prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind die wilde ook heel hip, maar worden ze dan niet veel te groot?

    BeantwoordenVerwijderen