vrijdag 5 juni 2009

Soms zit het mee...

soms zit het tegen. Het sokkenbreien lijkt net het echte leven;-) Meestal gaan de dingen best goed, maar soms dus niet en dat is ook met sokkenbreien zo. Deze sok wordt prachtig, mooie kleuren, in werkelijkheid veel mooier dan op de foto. Maar helaas, bij het passen moest ik toch vaststellen dat ze net een tikje te krap zaten... Dus froggen maar en een naaldje dikker gebruiken.





Maar eerst een kopje koffie!
Speciaal voor 'Marian'nne M een Babouschkamok;-)

En nog een fijne dag allemaal!

7 opmerkingen:

  1. OOOOOO leuk, je hebt er één(?) !!!!

    Haaa heerlijk een bakkie !!
    (mijn senseoapparaat is op vakantie).
    En in zo'n geweldige kop drinkt veel lekkerderder.
    Enig zijn ze hé, ik heb in jan. een setje gehad voor mijn verjaardag.

    Je bent lekker aan de brei, jammer van het uithalen.
    Na de sok misschien dit gaan breien >>>

    http://knitty.com/ISSUEfall08/PATTtatiana.html

    (ps, het is hier ondertussen een stuk duidelijker voor mij, alles opent nu)

    marian'ne m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Martine - I do like your new blog and all of your beautiful colourful projects. The mug is lovely too - all of my favourite things in one place!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen van het uithalen. Maar wat een mooie kleur garen, wat voor merk is het?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Marianne, ik heb twee van deze mokken gekocht;-) een vakantietik van mij, dan koop ik steeds 2 nieuwe mokken.
    @ Julie, you are very welcome here:-) and mugs will be there again, I love mugs too!
    @ Mieke, het garen is van https://shop.strato.de/epages/61195886.sf/en_US/?ObjectPath=/Shops/61195886/Categories/%22handgefaerbt.com%20Abo%22
    Heelmooie wol, deze was merino extra stark, maar de merino extra fine vind ik het fijnst om mee te breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben verliefd op je beker...krijg daar een erg hoog hebbe hebbe gehalte van...
    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha Martine, wat leuk dat je een eigen log gestart bent! kan ik lekker vaak langs komen om je mooie breiwerk te bewonderen. (en misschien af en toe nog zo'n mooi lief popje?)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo af en toe hoop ik nog wel een popje te maken, Peti, maar veel maak ik er niet meer. ben meer en meer met breien bezig. Leuk dat je hier ook af en toe even komt kijken!

    BeantwoordenVerwijderen