zondag 14 juni 2009

Komende week

ben ik bezig met andere zaken dan bloggen etc. Er zijn even andere zaken die dringend aandacht nodig hebben! Maar voor je het weet , ben ik terug;-) Met hopelijk weer wat nieuwe sokken aan m'n voeten.

Maar eerst even mijn heerlijke breibankje voor buiten showen. Hier zit ik regelmatig met mooi weer even lekker uit te puffen met een breiwerkje en een kop thee of koffie.





Uiteindelijk komen er dan weer leuke sokken uit zo'n mooie streng tevoorschijn!




Fijne week allemaal!!!



9 opmerkingen:

  1. Das werden tolle Socken, so schöne Blau/Türkis Töne! :o)

    ich hoffe, das ist okay, wenn ich hier deutsch kommentiere!

    einen lieben Gruß
    Ute

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Danke Ute! Deutsch ist prima! Ich kann es gut verstehen! Leider nicht gut schreiben.
    Ich mag dein blog sehr gerne:0)
    Rechts oben auf meinen blog ist ein Google translater, dan kannst du auch ein bißchen mitbekommen was ich so schreibe!

    liebe Gruße,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh ja, den Translater probier ich in einer ruhigen Minute mal aus, die sind hier etwas rar.

    Und auch Dein geschriebenes Deutsch ist sehr gut, aber mit geht es in Ravelry immer mit dem Englischen so, ich meine nie, es ist gut genug!

    sei lieb gegrüßt
    Ute

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martine, zag je leuke reactie op m'n blog. Wat leuk een waar breiblog heb je. Ik vertaal zelf m'n posten. Gaat wel een beetje tijd in zitten maar heb ook buitenlandse bloggers die een bezoekje komen brengen. Ik hoop dat je weer een keer langs komt. Een hartengroet van Cin x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker plekje, prachtige wol en dan een geweldige sok.

    hee zie een bekend plaatje !!

    Veel succes met de dringende zaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie plek om een mooi stel te maken Martine!
    Over de dringende zaken heeft Janna mij ingelicht..

    Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijk plekje!!! ik wil wel naast je komen zitten...lekker breien maar én kletsen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cindy, jij ook van harte welkom hier! Ik kom zeker nog eens op je blog kijken!

    Petra, het lijkt me super gezellig om samen met jou eens te kletsen over van alles en nog wat:-)

    BeantwoordenVerwijderen