dinsdag 9 juni 2009

Full house;-)

Mag ik jullie voorstellen; Frodo! Onze eigenwijze labrador. Hij alleen al zorgt voor een full house gezien z'n enorme postuur;-) Maar het is een enorme lieverd, dus dat accepteren we dan maar van hem. Hij ligt het liefst op onze voeten, niet dat dat nou practisch is, maar ja, het ligt zo lekker.
Maar het echte full house houdt dit keer in dat alle kinderen(drie stuks)deze week thuis zijn. Heel gezellig, veel bijkletsen met de oudste die alweer meer dan een jaar op kamers woont. Ondertussen bloedstollend spannend Wire in the blood kijken op dvd. Heerlijk spannend en ondertussen maar flink doorbreien;-) Zo komen de sokken ook nog af...

11 opmerkingen:

  1. Ooh...wat een leive foto van Frodo, Ja, ik kan mij goed voorstellen dat je dol op 'm bent. Leuk hé..dat bijkletsen!! Ik ga vanavond mijn sok afbreien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk dat huis VOL !!!

    Na een tijdje ook weer heerlijk leeg.

    Durf je wel te kijken of brei je dan extra hard door als het té spannend wordt !!;-)

    fijne dag, dag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was IKKE !! marian'ne m

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onze hond (Max) is wat kleiner :)
    Een Jack Russel, maar neemt ook veel ruimte in huis in en ligt ook graag op de voeten, maar liever nog naast een van de Kids op bank :)
    Ik ben benieuwd hoe de sokken worden!!
    Ik heb een breidipje en nergens zin in :(
    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Petra, ik ben benieuwd naar je sok!

    Marian'ne m , ik brei nog harder als het spannend wordt;-)

    Sabine, wij hebben naastdeze lobbes ook een Parson Jack Russel;-) een ruwhaar. Je breidipje gewoon een breidipje laten zijn, dan gaat het het snelst weer over!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kanjer ;-)
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. EN hoeveel sokken AF !!?;-))

    Had ik al gezegt dat Frodo een heerlijke hond is om te zien, zo'n lieve kop/oogjes.
    Altijd gezellig zo'n dier in huis, hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, zo'n dier is echt gezellig, we genieten er echt van! En mijn hoeveelheid sokken, in totaal heb ik er in een paar jaar al wel 50 paar gebreid:0) Maar momenteel is er hier even een beetje crisis, dus dan gaat het breien wat minder vlot, maar dat komt wel weer;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Martine,

    wat een leuk blog!! Ik wou dat ik zo creatief met wol was...!!

    Leuk om weer eens een foto van Frodo te zien!! Ik ben je emailadres kwijt. Lekker handig... Ik wilde je laatst vertellen over een boek wat ik heb gelezen. Ik moest vreselijk aan jullie denken.

    Goed om te zien dat mijn kleinzoon het goed maakt. Zijn moeder heeft hoogstwaarschijnlijk haar kruisbanden gescheurd, en mag dinsdag naar de orthopeed en wellicht onder het mes...

    Geniet van het lekkere weer!!

    Groetjes en veel liefs,

    Esther en Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Martine,

    Ja, Sarah is ook een flapdrolette. Zo moeder, zo zoon zullen we maar zeggen, hihihi...

    Ik kon geen emailadres achterhalen via mijn site, maar het boek heet 'Mijn vriend Henry' en is geschreven door Nuala Gardner. Misschien zit ik er helemaal naast, maar het deed me aan jullie denken..

    Zijn er meer foto's van Frodo?? Dan zet ik ze op Sarah's site!! esthervandermeer@quicknet.nl

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Its lіkе уou rеad my minԁ!
    Yоu aрpear tο κnow а lot аbout thіs, likе уοu wrote the booκ in it or somethіng.
    Ӏ think that yоu could do with a fеw рicѕ to
    drivе thе message home a littlе bit, but inѕtead of that,
    thіs is greаt blog. A gгeаt гead.
    I'll definitely be back.
    Here is my weblog : Diamond titanium rings

    BeantwoordenVerwijderen