vrijdag 29 mei 2009

Vraagje...

en een evt. oplossing.


Ik heb gemerkt dat mijn site soms op hol sloeg bij het openen. De pagina laad zich dan steeds op nieuw. Ben even benieuwd of meer mensen hier last van hebben. Iemand had dit gisteren ook aan mij gemeld. Een oplossing is de pagina onder favorieten zetten of, dus niet vanuit je eigen blog opstarten, dan gaat het vaak mis. Of de pagina opstarten en even volledig laden , dus niet gelijk doorklikken, dan start deze ook gewoon. Mocht blijken dat veel mensen hier last van hebben , overweeg ik te verhuizen;-)




Vanavond ga ik sowieso even verhuizen:0) De Pinksterdagen gaan we even weg! Veel plezier allemaal met dit, zo als het er nu naar uitziet, mooie weekend!

4 opmerkingen:

  1. Geen last gehad hoor! Ik heb web-log en dat bevalt prima.
    Ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit ook wel een paar keer gehad maar de laatste tijd niet meer.
    Verder heb ik nog nooit problemen gehad met blogspot.
    Misschien een keer een mail aan blogger...
    Groetjes Sabine

    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen problemen bij het openen...
    Sommige tekst verdwijnt in/door de achtegrond?!
    Bv. de naam van wie de foto gemaakt heeft.
    Geniet van die paar dagen!

    Groetjes,
    Dienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen last van gehad! Heb zelf ook blogspot en ben zeer tevreden.

    Fijne pinksterdagen!
    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen